bigunanneolucak Kızlar beta ilk 308 cıktı iki gün sonra 512 cıktı artış normal değil mi ama %60 kadarı da yeterli deniyor ama doktorum dış gebelik dedi. Bilgisi oaln yardımcı olabilir mi? 2.dış gebeliğim 😔😔
Firstlady bigunanneolucak Allah yardimciniz olsun canim pek bilemedim. Ustte kalsin diye yazdim. InsAllah saglikli hamilelik olur
Mavi34 bigunanneolucak birgün arayla yapıldığında yüzde 70 oranında artmalı demişti doktorum sonuç iyi gibi görünüyor neden dış gebelik dedi acaba doktorunuz
Birann bigunanneolucak ben suan 10 haftalık hamileyim ilk haftalar aynı sızın gbi cok yavas yükselsi bir dr dış gebelık olur dedi diğeri kimyasal olabilir dedi cok şükür hiç bir problem cıkmadı hersey normal insallah sizde güzel haber alırsınız tek doktorla kalmayın bence
bigunanneolucak 01rebirth inşallah yarın vericem ama doktorum dış gebelik dedi korkuyorum ya ikinci olucak bu🤢
bigunanneolucak Comologgo korkuyorum bi yandan da tüpte patlar diye. Yarın son kez vericem o zaman belli olur herhalde
bigunanneolucak Mavi34 banada iyi gibi geldi ama dış gebelik dedi anlamadım. Yani %60 artış bile sağlıklı gebelik için yeterliyse benim ki 60 dan da fazla artmış ama hiç o ihtimalden bahsetmedi direk o tanıyı koydu
Mavi34 bigunanneolucak hic aklım almadı bir kez beta sonucuna bakarakustelikde değer çok duauk yada çok yüksek değil olması gereken civardayken nasıl demiş bunu. Inşallah sağlıklı bir bebektir sağlıkla dünyaya gelir
Rose91 bigunanneolucak benimde yavas ilerledi cok şükür bebegim benimle 13 haftaligiz dis gebelik denmesi icin cok erken ve ii gbi sonuclariniz baska bir doktora gitmenizde fayda var..
bigunanneolucak Mavi34 ve bide onceki dış gebeliğimin değeri 190 , 311, 682 di iki kat artması rağmen dış gebelik dedi ve tüpte görüyorum dedi ve iğne yapılmıştı. O zaman konuyla ilgili hiç bi bilgim olmadığı için sorgulayamamıştım. Ama şuan sorguluyorum
bigunanneolucak Mavi34 ve pıhtılaşmam var kan sulandırıcıyı bırakmamı söyledi eğer sağlıklıysa yüne sorun olıcak kullanmadığım için
anneligeadimadim bigunanneolucak değerlerle dış gebeliği tespit edemez ki sizin %60dan fazla artmış değeriniz.. Benc doktorunuzu değiştirin
Mavi34 bigunanneolucak Valla pek aklım.almadi birşey diyemiyorum dua edelim.insallah sağlıklı bir bebek olsun
anneligeadimadim bigunanneolucak hayır lütfen kendinizi yipratmayin.. değerleriniz keseyi görebilecek değerde olsaydı ve tüpte bebeği görseydi tamam ama şuan kese gorulmemis değerler güzel artıyor bu doktorların zoru derdi ne anlamıyorum..