seda123 benimde 1 kasım adet tarihine göre doğumu 8 ağustos görünüyo ama bebeğimin o kadar sabrediceğini sanmıyorum 😂 geceleri uyuyamıyorum ödemim arttı ayaklarım yüzüm şiş bel ağrısı çekiyorum yattığım yerden kalkamıyorum eşimin deyişiyle damperli kamyon gibiyim 😂😂😂