seda123 son adet trhi 1 kasim olan hamisler naptinz nasil qidiyo ? tahmni doqum trhniz doqum sekliniz belli oldumu ??
Heyecanlianne seda123 Adaşım benim de son adet tarihim 01.11 35 olucam iste yarın insallah 37 de karar vericez doktorumla çatı dan sonra Normal istiyorum ben insallah
Tugbanne seda123 7 ağustos gözüküyor doğum çocuk normal doğum pozisyonunuda gelmiş bakalım artık ne zman gelirse bekliyoruz 🤗
Alim seda123 son adet tarihi 3 kasım benim normal olursa 10 ağustos sezeryan olursada gün vericek bu ay icinde
seda123 Heyecanlianne aynen yarn bzde 35 oluyoruz 😊 bnde normal isdiyorim aama bkalm hayrlsi olur insallah sagsalim kucaqmza aliriz 😍 sizinde belinzde adt olckmis qbi sanci oluyomu ?
Heyecanlianne seda123 Yok çok şükür olmuyor Ayak ve ellerim çok sisiyor benim taşımıyor ayaklarım beni
Gulsah89 seda123 ilk bebegimin esi rahme yapismisti bu yuzden normal doguramadim o yuzden 2. Cide sezeryan olacak
Heyecanlianne seda123 Tam bir hafta önce yanı 34 haftama girdiğimde 2400 gr di bakalım haftaya gidicem Ne olmuş kilosu sabırsızlanıyorum 👶👶👶
AyeNurYank Bizim de 5 Kasım, Ağustos’un ilk haftası dedi bugün doktorumuz fakat öncesinde sancım falan olursa belli olmaz dedi erken gelebilir çünkü 🤭 sezaryen olmayı düşünüyorum çünkü 3045 gram şu anda 4 kilodan sonrası sezaryen olarak görülüyormuş eğer daha az olursa tolare edebilirsen çatıdan sonra normal doğuma da bakabiliriz dedi ama ben kendimi sezaryene alıştırdım öyle de olacak gibi 🤭
seda123 AyeNurYank maşallah bebeginze cok guzel beslenmis birseyelre dikkat ettinizmi yoksa genetikmi 😊
AyeNurYank seda123 biraz gebelik şekeri diyelim ama çok yüksek değerlerim yok diyetle düşen bi şeker 😊 benimki biraz genetik boyutlu gibi doktorum da artık değerleri gördükçe bana inanmaya başladı☺️ Beş kilo doğmuşum ben 🤭
seda123 Heyecanlianne bnimde 34de 2100du biraz morelm bzuldu ama bklim insallah son aylrda alr canim 😊
Heyecanlianne seda123 Sut iç hergun mutlaka Muz badem bunlar Bebise çok yarıyor Soda iç günde 1 de mutlaka bak nasıl farkedecek 😘
Heyecanlianne seda123 Alır kilo üzülme kafanı da takma takınca olmuyor hem 3 kiloyu asınca yeterli diyor doktorlar sağ salım kucağımıza alalım insallah adaşım öperim 😘