Minikmucizemmm Sevde123 keşke bana da net bişey söyleseydi özellikle sordum bişey diyemem bebeğin suyu az pazartesi tekrar bakıcam dedi alltan muayene yapmadı bana ☹️
Sevde123 Tugbanne hiç korkma kendini kasma rahat geçer iki parmağıyla bakıyor zatn öyle ağrı filanda olmuyo🤣🤣🤣
Semraa seda123 8 ağustos görünüyor.benimde bebiş Doğum kanalına girmiş.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun