Beyzanuraslan HipnozX evet bende de sabit vurduğu yer var sonra balık gibi gidiyor akıyor sanki bişey içimde 😍
susam_18 Beyzanuraslan bence gayet normal benim o haftada dışardan belli oluyordu video ya almıştım. 17+2 hissetmiştim 🤲🏻💙
Elfelf475 Beyzanuraslan benim ilk hamileliğim ama çok zayıfım 20. Haftaya yeni girdim ben de 16. Haftadan beri hissediyorum ama 18+4 ten sonra çok çok net hissediyorum resmen içerde bir şeyler oluyor 😁
Soe Elfelf475 35 haftalık şimdi içerde depremler oluyor canım yanıyor artık. Karnım bi sağa bi sola sürekli herkes görüyor 🤣
Pnryr Beyzanuraslan anne karnı ve dışarıyı kıyaslama derim. Benim kızım doğru düzgün kımıldamazdı hep imrenirdim dışarıdan hareketlerin göründüğü videoları izlerken benim kızım 1 kez dışarıdan izlendi hareket ettiği o da çok az şimdi 10 aylık ne çenesi duruyor ne 1 dak duruyor düz duvara tırmanıyor resmen bana da derlerdi uslu kızın olacak diye ama nerdeee :)
Beyzanuraslan Pnryr bana da hep hareketli olursa doğunca da öyle olur diyorlar bende şimdiden böyleyse doğunca vay halime diyordum 🤭🤭 maşallah Allah esirgesin bebeğinizi 😍
Pnryr Beyzanuraslan Amin hepimizin evladını inşAllahhh Ya fıtrat meselesi bence %100 içerde hareketli diye dışarda da hareketli olacak diye bir durum yok yani
Elfelf475 Soe önümde beni bekleyen cılgın günler var anlaşılan şimdiden böyleyse benimki ilerde hiç durmaz 😂
aaysekvnci123 Beyzanuraslan ya ben suan 17. Haftadayım ilk nasil hissettiniz bende şuan içimde bi kipirdamalar var anlayamıyorum. Bağırsak hareketi mi gaz mı bebek mi 😍😍😍😍
Beyzanuraslan aaysekvnci123 benimde ilk hissim 17. Haftaydıhatta babasıyla sarılmış yatıyorduk babası dahi hissetmişti 🥰🥰
Biranneadayiiii Benimde ilk gebeliğim ve 18.ci haftada hissetmeye başlamıştım neden hissedilmesi ki şuan 20 haftanın içindeyim baya hissediyorum bence o yapıyla alakalı özellikle zayıf hamile kalanlar daha çabuk hissediyor 🤗
Biranneadayiiii Beyzanuraslan evet hemde Cook😍 Allah’ım herkese nasip etsin bizlere de sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🏻
mervebolatkirac Beyzanuraslan bizde 20+5 haftalık olduk. Yaklaşık 10 gündür net hissediyorum, cuma günü kontrolümüz vardı hareket ettiğini hissederken, ekranda da ne yaptığını izledim çok güzeldi🤗🥰🧚🏻♀️
Beyzanuraslan mervebolatkirac allahım ya müthişşşş rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 💕💕💕
Akoalalover Beyzanuraslan hissedemeyebilirsin der ama hissetmezsin ne demek ya cok sacma 16. Haftada hissettim ben ki ilk gebeliğime gore yine gecti. 20 haftalik disardan bile gorunur hareketi genelde
Beyzanuraslan Akoalalover bağırsak hareketi olur o bebek hareketi değildir demişti ama bende artık gözle görülür hissediyorum