Beyzanuraslan Haftadayım ve bebeğimin hareketini çok net hissediyorum elim karnımdaysa parmaklarımı oynatıyor biraz biraz. Dr. Hissetmezsin demişti ama hissediyorum şimdiden böyleyse ilerleyen aylarda ya da doğduktan sonra ne kdr hareketli olur 🤷♀️ ben gibi erken hissedenler var mı? Doğum sonrası da böyle hareketli mi oluyorlar 😁
Soe Beyzanuraslan ben 20. Haftada dışardan videosunu bile çektim neden hissedemezsin demişki şaşırdım
Sencemeny Beyzanuraslan ikinci hamilelikte 14. Haftada hissediliyor 🤗🌼 benimki öyle oldu daha erken hissediliyor ilk hamilelikte 20.hafta erken değil hemen hemen zamanı gibi zaten 🌼
Beyzanuraslan Ilkayy Dr bana da hissetmezsin demişti normalmiş hissetmemek benimki fazla hareketli bence 😅
Ilkayy Beyzanuraslan normalde hissediliyor 20 haftada 24 de kadar normal derler hissedilmemesi ama 18 haftalarda başlar hissedilme ☺️
HipnozX Beyzanuraslan ben de hissediyorum 4-5 gündür videoya aldım hatta. Doktor hissedersin artık dedi bana. Önce vuruyor aynı noktaya 2-3 defa sonra kayıyor gibi. Resmen pıt pıt yukarı hafif vuruyor
Sencemeny Beyzanuraslan bide yattığımda sıkışıp da küçücük ayaklarıyla debelenmesi beni benden alıyor yesem yesemde sonra geri yerine koyabilsem 😍🤭🤭 gerçekten çok tatlı hisler dimi 😍
Beyzanuraslan Sencemeny ay evet ya arada böyle kanım kaynıyor ona karnımı kollarımla sarıyorum 😍 sağlıcakla kokularını da içimize çekelim inşallah 🤰🏻
Sencemeny Beyzanuraslan inşallah güzelim sağlıcakla tek nefeste kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 💖
Eceatesx Beyzanuraslan kız ben 31+5im parmak nedir hissetmiom bile sadece tekmelerini hissediyorum maşallah sen ayrim yapabiliyon😂😂
Esra1139 Eceatesx parmaklarını hissediyorum dememiş parmaklarımı oynatıyo karnıma koyduğumda demiş hareketleri dışardan anlaşılıyo yani
Beyzanuraslan Melike_Alp ay maşallah ya 😍 sağlıcakla kucağımıza alalım cennet kokulu yavrularımızı inşallah 🤲🏻🤍
Melike_Alp Beyzanuraslan Amin canım insallah ilk hamileligim en güzel duygulari yasiyorum yarin hastaneye gidiyorum oglusumu görücem cok özledim yine 💙💙
Beyzanuraslan HipnozX evet bende de sabit vurduğu yer var sonra balık gibi gidiyor akıyor sanki bişey içimde 😍