@Hafissee ben iki kez sezaryen oldum, ikisinde çok rahat geçti Allah’ıma bin şükür 😊 tek zorluğu (benim için) ilk ayağa kalkış oldu. Uzun süre aç kaldığın ve yattığın için bi anda ayaklanmak baya baş döndürücü oluyor 😊 bu yüzden yavaş yavaş ayağa kalktım. Bir kez yürüyüp oturdum sonrası geldi 😊 daha sonrasında bir problem yaşamadım çok şükür. Eve çıkınca da hemen toparlanmıştım. Hatta yanımda kimseyi istemedim bile 😊 sadece gündüzleri annem kahvaltı yemek vs hazırladı. Allah hayırlı kolay Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻❣️