Hafissee canım kişinin bünyesine göre değişiyor arkadasım sezaryen oldu 10 gün kambur yürüdüm cok kötüydü cok fenaydı dedi cevremdeki herkes normal doğur hemen ayaklanırsın o gün dedi ama görümcem normal doğum yapmış ben dikişlerim den 40 gün üzerine rahat oturamadım dedi ben sezaryen oldum 3 günde ayaklandım normal doğum hakkında yorum yapamam sezaryen avantajları sancı cekmiyorsun dikişlerin göbeğin altında oldugu için tuvalet problemin olmuyor rahatsın yani bol bol yürürsen 3 4 günde tek başına ayaklanırsın ilk zamanlar destek alarak oluyor dezavantajları hastaneden çıktıktan sonra bile yanında sana bakan birisi olması şart en azından 3 5 gün doğum yaptıktan sonra birkaç gün bebeğinle ilgilenmiyorsun acından alt alma gaz cıkarma işi bende eşime aitti ilk kalkış yürüme yani Allah ım cok fenaydı ama yürüdükçe açılıyorsun normal doğumda da öyle mi bilmiyorum ama doğumdan çıktığından itibaren hep gazın oluyor böyle bi anda sancı geliyo cıkarınca gazını rahatlıyorsun ama geldiğinde beni çok bagırtmıştı gaz saniyelik acı tabi geldiğiyle gittiği bir oluyor 2 aylık anneyim benim yazacaklarım bu kadar 🥰
Ne olursa olsun bütün çektiğin acılara değiyor ❤️