Hafissee Sezeryandan beni de çok korkuttular, işte bakıma ihtiyacın olur, zor olur, kendi kendine bakamazsın diye ama hiç de öyle olmadı. En geç 1 haftada toparliyorsun, bebeğimin sarılık riski vardi, taburcu olduğum günün ertesi günü yani daha 24 saat dolmamisken kalkıp dışarı çıktım bebeğimi hastaneye götürdüm kontrol için. Toparlanma süreci birazda senin elinde, bol su bol yürüyüş yapınca vücut kendini çabuk toparliyor. Doktorunla detayli konuş, ne karar verirse oyle hareket et, ama sezeryandan da korkma yani devir eski devir değil herkes biseyler söylüyor.