Hafissee sezeryan doğumun iyileşme süreci zor oluyor. Sadece dikiş ameliyat değil kasların toparlanması, spor egzersiz yaprken zorlamasından çekiniyorum bu yüzden normal doğum istiyorum. Ağrı acı kısmına dayanamayacak olursam epidural yaptıracağım. Kesi ve dikiş konusunda da normal doğumda rahim daha kolay toparlıyor, yaradılıştan gelen bir iyileşme süreci var. Tabi panik atak korku bunlarda önemli .. Ama insan evladı için o anda cesaret alır belki☺️