Öncelikle rabbim hayırlı sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin inşallah canım ben ilk sezeryanımı 18 yaşında zorunlu oldum 3 gün boyunca bekledik ama rabbim öylesini nasip etti demekki normal olmadı çok çabuk toparlanmıştım ben temmuzda ikinci sezeryanımı olucam inş ilki gibi kolay ve çabuk iyileşir toparlanırım diye umuyrm rabbim hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin 🤲🏻🌸