Oskar ben de kusmdım çok şükür erkek bebek de ilk 3 ay kusma mide bulantısı yada diğer hamileliğin yan etkileri olmaz diyorlar 5 ay 1 haftalık olduk hala çok iyiyim şükür başta tedirgindim hamile olduğumu hissedemiyorum diye şu an karnım belirgin oğlumu hissetmek çok güzel bi duygu rabbim anne olmak isteyenlere tadırsın inşallah 🤲🏼