Oskar normal dir yani bende öyleyim 24 haftaligim 1 kere kustum onuda yumurta diye düşündüm yumurta yiyodum ozaman kusmustum organik yumurta tepti bünyeyi galiba 😂 çok şükür bidaha yaşamadım gayet rahat geçiriyorum eğer normal doğumda olursa her sene dogurursun diye dalga geciyo görümcem nasi rahat bı hamilelik bu falan diye 😂