ilknurbgm006 Oskar kendinizi alıp cam fanusa falan koyun 😂 çok imreniyorum size ben ilktebeligimde 5 kilodan fazla verdim hic bulantısı ve kusmasi olmayanların bünyeleri araştırılsın 😂
gunesveguney Oskar Ben 5 aylık olcam en başından beri ne kustum nede bi belirtm oldu illa kusulacak diye bir şey yok niye üzülüyorsun 😂
1blgn1 Oskar vallahi dua edin şükredin hamd olsun deyin daha ne diyeyim ben😄 bulantı da kusmak da çok zor. Kusarken insanın gözünden boncuk boncuk yaşlar iniyor☺️
1blgn1 Mutluolmaliyim malesef böyle bir genelleme yapmak pek dogru degil. Oğluma hamileyenken kusmaktan mahvolmuştum. Şimdi ikinci hamileliğim doktorum kız dedi bulantı da kusma da var ilk hamileliğimdeki kadar çok olmasa da.
Pembe_duslerr Oskar ilk cocugumda 9ay hiç kusmadım şu an 6aylık hamileyim yine kusmadım.neden normal olmasın ne güzel işte ☺️