Salbayrak Pinar avcıya gitmiştim ilk hamileliğimde çok tatlı dilli iyi bir doktordu bir daha darandevu bulup gidemedim forum yaşama gittim her ay. Ama ben şuan fiş verildigini billmiyordumm iyi oldu bu ☺️
-Papatya33 Sabah erkenden sıra fişi alınıyor. 7.30 da da calısanlar geliyor. Normal sıra alıyorsunuz numaralarınıza göre
Eliffff3351 Ya kizlar konuyla.alakali degil ama.mersin olunca yazmak istedim.. özellerde kan degerlerine baktirmanin ucreti nekadar acaba bilginiz varmi
Kediannesi123 Eliffff3351 kan değerleri derken Demir vitamin falansa sağlık ocağında bastırabilirsin sadece d vitaminine bakılmıyor
Dilangocerr Kuzucccum 8 çok geç ben en geç 6.50 -7 gibi orda oluyorum sıra almak için ona rağmen doktor sıram 30-40 larda oluyor ama doktorum erken gelip sıra numaralarını hemen başlattığı için en geç 10 da muayene olup evime gidiyorum
Kuzucccum Mersin33kader yakın zamanda kontrole gıttım o yüzden ıleriı tarıhe aldım randevu ama ona denk gelirsem degısırım
Eliffff3351 Kediannesi123 ya biloyorum saglik ocagi araba mesafesinde bana ve kucuk bi kizim var bi turlu gidemedim sabah 9 bucuk 10 a kadsr alıyorlar onada ben yetisemiyorum
Essra35 Kuzucccum normalde izmirde yaşıyorum mersine gezmeye geldik kasık ağrım vardı forum yasama randevu aldık böyle iğrenç bi hastane yok devlet hastanesi bile daha lüks olmuş ne bilgisayarlar çalışıyo ne ismini takip edebiliyosun kapıdan bağırarak sesleniyorlar iğrençti yani
Kuzucccum Essra35 ben şuana kadar hep oraya gıdıyordum evet kapıdan sesleniyorlar ılk günden beri ama başka bır şey ıcın bekletmediler yanı bi memnuyetsızlığım olmadı
-Papatya33 Essra35 evet ilk gittigimden beri öyle doktorum dan memnun olunca hiç öyle seylere takılmadım. Hangi doktora gittiniz
Kuzucccum -Zeynepakms- teşekkürler önerıleırnız için bakalım ıns denk gelırım burdan soylenenelrden birine 🥰🙏
ikiiPrensensAnnesi -Papatya33 karnım ağrıyordu sertleşmesi geçmiyordu bide adet sancı vardı geçmiyordu