Kuzucccum Mersin Şehir Hastanesi doktor tavsiyesi alabılır mıyım anneler gıdıp memnun kaldığınız onerebılcegınız 😊
Essra35 Kuzucccum normalde izmirde yaşıyorum mersine gezmeye geldik kasık ağrım vardı forum yasama randevu aldık böyle iğrenç bi hastane yok devlet hastanesi bile daha lüks olmuş ne bilgisayarlar çalışıyo ne ismini takip edebiliyosun kapıdan bağırarak sesleniyorlar iğrençti yani
Kuzucccum ikiiPrensensAnnesi normalde randevu bulamıyorum az evvel denk geldım Hayri Gürbostan dıye aldım nasıl bıri bılmıyorum ama bi sorayım dedim. Siz nasıl randevu alabılıyor musunuz
Dilangocerr Ben hem forum yaşama hemde şehir hastanesine gidiyorum doktorum Mehmet kağıtçı tüm testlerimi onda yaptırdım sağolsun çok ilgileniyor
Kuzucccum Dilangocerr ben de şuana kadar forum yaşam Menderes Şahin e godıyordum sonrası ııcn belki devlete giderim dıye doktor bakıyorum
Mersin33kader Kuzucccum pınar hanım var çok iyi yarın muanesi var isterseniz sabah erkenden gelin sıra veriyorlar bende yarın gidecem
ikiiPrensensAnnesi Kuzucccum ilk defa randrvu alabildim bulamıyorum hep özele gidiyordm bu yuzden takı iki hafts önce aşırı sancıdan sehire acile gittim mehmet beye denk geldim o farketti gebelik sekerimin oldugunu yatım bı hafta yeni çıktım cok iyi biri kontrol için kağıt veriyo öyle sıra bulabiliyorum
Dilangocerr Kuzucccum Mehmet kağıtçı dediğim gibi iyi biri ama randevu bulmanız zor ben her kontrolde sabah 6 da gidip sıra alıyorum bekliyorum
-Papatya33 Özelde forum yaşam hastanesine Ahmet ışıktan a gidiyorum. Devlet hastanesinde de Ali yeşil ve başar dolmuş var. İkisinden herkes memnun bende onlara gitmiştim bende cok memnunum cok ilgililer. Özeldeki gibi ilgileniyorlar
-Papatya33 Kuzucccum randevu vermiyorlar cnm. Sabah erken gidip normal sıra alacaksın. Çarşamba günü sabah erkenden gidicem bende normal sıra alacam
Kuzucccum -Papatya33 benımde bi kaç haftaya gitmem gerek bakalım doktor degısmezsem öyle yaparız eşim sabah erken gidip alır artık
Kuzucccum Dilangocerr geçen hafta 8 GB oradaydık fiş kalmadı denıldı. Evet yok yanı MHRS den bakıyorum hep
ikiiPrensensAnnesi -Papatya33 karnım ağrıyordu sertleşmesi geçmiyordu bide adet sancı vardı geçmiyordu
Dilangocerr Kuzucccum 8 çok geç ben en geç 6.50 -7 gibi orda oluyorum sıra almak için ona rağmen doktor sıram 30-40 larda oluyor ama doktorum erken gelip sıra numaralarını hemen başlattığı için en geç 10 da muayene olup evime gidiyorum
Kuzucccum Mersin33kader yakın zamanda kontrole gıttım o yüzden ıleriı tarıhe aldım randevu ama ona denk gelirsem degısırım