Zeynep9120 Htc-28 canım geçmiş olsun 21.haftadan sonra cıkar bebek yukarı cıkıyor o haftalarda diyorlar
Havva5853 AdaEla bana da ikili tarama da erkek dediler sonra 15.haftamda kız olduğunu öğrendim. 3 hafta sonr detaylı ultrason yaptırıcaz. Bakalım en son durum ne? 😂
Zeynep9120 Havva5853 banada ikili taramada erkek denildi 16.haftada yüzde doksan kız dedi ama cok alısveris yapma dedi o yuzden smdi ayrıntılıyı bekliyorum☺️
Havva5853 Elibes 18+2 deyim ama bende henüz hissetmedim. Yani arada karnımın sağ tarafı kaşınıyor ama hareketten midir bilmiyorum. 😂
Nimet16 Ben tahmini doğumuma bakmadım sormadım da kasımda gelecek nasipse 17.3 filanım bende bulantılarım az da olsa sabah hariç geçti arada bir rahim de baskı ve ağrı hissediyorum ama bunada şükür
Mk34 18 ci haftamdayım tahmini doğum 20 kasım gibi fakat sezeryan olursa 10 undan sonra alırız dedi normal olursa kasım sonu Aralık başına kadar ancak bekleyebiliriz dedi doktorum 😊
Symrvzdnz Biranneadayiiii eşimde ve etrafımdaki başka geçiren insanlarda aynı şikayet olmasa bende hamilelik olarak adlandırırdım ancak hamilelikle beraber katlandı geçeceği günü bekliyorum kilo kaybediyorum hızla
Biranneadayiiii Symrvzdnz hımm anladım canım benim sadece hamilelikte olan bı durum insAllah seninde en kısa.zamanda geçer onları yiyemiyosan bile diğer.besinlerle tamamlamaya calis kendine çok dikkat et 🤲🏻
Nesityyy Zeynep9120 19 haftaligiz canım. ultrasona göre 20 haftaligiz 😄detaylı ultrason zamanımiZ geldi öbür hafta yaptırcam inşallah sorun çıkmaz.. Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah bebislerimizi 🤲🏻☺️❤️Sen kaç haftalıksin?
Zeynep9120 Nesityyy ahh canım nası heyecanlıyım o ayrıntılı ultrason icin bi taraftanda kötü bsey duyarm diye nasıl korkuyorum nasıll anlatamam.. 18+4 olduk hayırlısyla canım 3 Temmuzda bende ayrıntılya giricem Allahın izniyle inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz 🙏🏻🌸