Kızlar dünde yazdım hatırlatsanız lekem gelmişti bugün doktora gittim rahmin biraz aşşagıda dedi ve haftada bir yaptıgım düşük önleyici iğneyi üç günde bir yapmamı söyledi ve bol bol uzanmamı tavsiye etti size sorum rahim ne kadar sürede yukarı çıkar bu durumu yaşayan varmı aranızda