BSRAAL Allah kolaylık versin canım.bende çoğul gebelikten ve sonrasından korkanlardanim küçükken bile ekmeğin kenarını ye ikizlerin olsun derlerdi asla yemezdim🤣hala daha yemiyorum dermişim 🤭Allah kolayını verir canım zaman su gibi geçip gidiyor zaten yeterki Allah sağlık versin