BSRAAL Kızlar bir buçuk yaşında bir bebeğim var bugün 7 haftalık gebeliğim için kontrole gittim ve ekranda iki kese görünce şok geçirdim, bir süre kaldım öyle 😂 Bebeğimin yanına bir tane arkadaş olsun istedim ama görünen o ki eve kreş açacağım 😂😂
Semanurozgan BSRAAL ayyy ne kadar güzel Allah’ım inşallah banada ikiz nasip eder 6 haftalık hamileyim doktor ikiz veya tek demedi bende sormayı unuttum
Mom789 🤭🤭🙊ayy inanmıyorum hep korkarım bende ikiz ve üstü çoğul gebelikten basa çıkamam diye 3 olacaklar ay aslında eğlencelidir olur ya zor olmadan hadi Allah yardimcin olsun hayırlısıyla doğar büyürler insallah 🥰
BSRAAL Semanurozgan bende 4 haftalık geldiğimde keseyi görmüştü ama bebek belli değildi, 7 haftalık şimdi ve iki kese 😂
Minam İkiz bebeklerin olacak çok şanslısın onları izlerken ne demek istedigimi daha iyiyi anlayacaksın inşallah. Benim ikizlerim iki yaşına giriyor 19 haftalık da hamileyim. Hepsi bir arada zor ama çok güzel olacak eminim
Semanurozgan BSRAAL benimde şu an tek kese gözüküyor ama bebek gözükmedi hala bir umud hayırlısı bakalm
Merveikratanem BSRAAL bende 5 haftalıkken iki kese göründü 5+5 de kalp atışı biri 5+5 diğeri 5+6 günlük
damlagdr19 BSRAAL benimde ikiz bebeklerim olacak çok merak ediyorum ilk doğumum herşey nasıl gelişecek nasıl olacak düşünmeden edemiyor insan
BSRAAL damlagdr19 ah keşke benimde ilk gebeliğim olsaydı ben ikinci çocuk fikrine alışmışken piyangodan üçüncü çıktı 😂