Eynur_2147 Happy-41 bende de baş ağrısı oldu ama öyle çok rahatsız olacak kadar kolum ağrımadı sadece soluma yatamıyordum dokunamıyorum
Happy-41 Eynur_2147 bende ilk gün daha iyiydi bugün kolumu kaldıramıyorum sola yatamıyorum dokunamıyorum yarına geçer umarım.
tugba07caylak08 Ben daha bu sabah yaptırdım kolunda ağrı olabilir korkma dedi ebe ama hala tık yok ne ağrı ne sızı ☺️
QOH Eynur_2147 oldum ciddi bir sıkıntı yaşamadım 28haziranda ikincisi olacak.Sadece 2-3 gün kolum biraz ağrıdı o da fasulyeden ağrı yani 😅
Nry0682 Zynpfdnlyd 3 haZiranda oldum bana 1 temmuz dediler yani ilk dozdan 4 hafta sonra,ası kagıdı verdi.
Nesrin06 Ben hem serklajliyim hem plesentam aşağıda doktorum kesinlikle yaptır dedi yaptıracağım o yüzden yarın aşım var tek bir doz bı kaç doktora sordum hepsi de yaptırmam gerektiğini söyledi erken doğumu tetikliyor dedikleriyle bı alakası yokmuş
aysimaninveprensinannesi Ben riskli gebelik gecirdigim icin ebem dr. Danismami soyledi dr. Umda birax daha bekleyip oyle yaptirmam gerektigini soyledi…
Rumeysare Tetonoz aşısını olmanı tavsiye ederim hiçbir zararı yok doğum sırasında oluşan dikiş kesi için önemli bir aşı
aslanreis Eynur_2147 bende çok tereddütte kalmıştım ilk gebeligimde olmamıştım bir sorunda yaşamamıştk çok şükür ama bu gebeligimde saglık ocagındaki hemşireler sağolsunlar çok ilgililer peşimi bırakmadılar aşı olana kadar 😂 bence tedbirli olmakta fayda var aşılarımızı olalım
Sevgiasf Eynur_2147 kesinlikle korkacak bir şey yok gidip yaptırın diğer türlüsü size ve bebeğinize zarar verebilir doğum esnasında kesi falan olacağı için korkmayın :)
akgunbirsen Eynur_2147 ben bugün gittim inanın 0 ağrı bu kolu hissetmemek falan nasıl oluyor anlam veremedim. Hatta aşıya gitmeden önce sol kolum ağrıyordu aşıdan sonra kesildi. 😀
Eynur_2147 akgunbirsen valla ben oldum geldim temizliğe giriştim yemek yaptım evet biraz ağırlık vardı kolumda ağrıyor du ama geçti iki güne kadar