Eynur_2147 Ben tetanoz 1. Doz 19. Haftada, 2. Doz 23.Haftada oldum. Ilk doz genelde ağrı yapıyor çoğu kişide, 1-2gun içinde ağrı hafifliyor. 1haftada komple gecti benim. 2. Doz sadece 1 gun sürdü ağrısi. Neden olmamayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama doğum sırasında özellikle sezeryan olursa kullanılan araclarin size olumsuz bir etkisi olmaması için yapılıyor. Yani allah korusun daha kötü bir durum olursa ameliyat falan her türlü önlem amaclı yapılıyor. Bir hastaligin sağlam bir aşısı varken, o riskle yasamak niye. Yine de tabii karar sizin doktorunuza da söyleyerek yaptırmama kararı alabilirsiniz. Bizim zamanımızda ilkokulda da vurulmustuk mesela 10yilda 1 bu asi yapilirsa tetanoza karşı korunuyorsunuz. Yoksa fark edilmeden vucudunuzda olan metal kesiklerinde minicik pas insanı öldürmeye yetiyor.