Eynur_2147 ben iğneden çok korkuyorum en büyük korkum diyebilirim doktoruma olmasam mı acaba dedim o sana kalmış sağlık bakanlığından gelen bir şey dedi ama tavsiyem vurul tamam doğumunu hastahanede yapcaksın ama Allah korusun ya yetişemezsen öyle düşün evde arabada yolda doğum yapanları görüyoruz hem senin için hem de bebek için sağlığını düşün vurul dedi ben de az önce oldum hafif bi ağrı var o kadar