Eynur_2147 aşıyı mutlaka yaptırmalısın. Hem seni hem bebeğini korur. Ben burda yazılanlardan çok korkmuştum, kolum çok ağrıyor, bebek hareketleri azaldı falan filan diye. İlkini yaptırdım hiç belirti olmadı sadece hafif bir kol ağrısı. Onu da şöyle tanımlayayım. Uzun süre spor yapmamışsındır ve spora başlarsın ya ilk gün bir ağrı olur. İşte öyleydi, 3 gün sonra geçti. Geçen haftada ikinci dozu yaptırdım hiç ağrı vs olmadı. Tavsiye istersen: aşı sonrası aşı olunan yere saat yönünde dairesel hareketler yap, buz koyabilirsin. Geçmiş olsun şimdiden