MDT Glbnpk anlıyorum biz de çok zorlanacaz maddi olarak ama kendi memleketimizde olmadığımız için o kadar küçük bebeği kimseye emanet etmek istemiyorum 🤷🏻♀️Allah hepimize kolaylık versin
Demetslt Bihitta 34+2 sanki zaman durmuş gibi şimdiye kadar çok çabuk geçmişti ama son 2 haftadır hic geçmiyormuş gibi😃
kozerr Demetslt aynı kalmış bende 34+2 ama sanki zaman geçmiyor ne olacak nasıl olacak bi stres heyecan ilk gebeliğiniz mi
Ysmn61 Bihitta 35+2 olduk oğlumla ama zaman geçmiyor artık çok heyecanlıyım bekliyorum makat geliş bebeğim dönmedi hiç sezeryan olucam büyük ihtimal
midekoruyucu Glbnpk yok henüz olmadı, normal istediğimi söyledim doktoruma. 38de çatı muayenesi yapılacak uygunsa eğer ona göre normal olucak İnşallah herhangi bir aksilik olmazsa 🙈 sizin belli mi 🙈
Glbnpk midekoruyucu Benim de belli değil. Henüz çatı muayenesi olmadım ben de. Haftalık gidiyorum kontrollere. Normal olursa 10 temmuzu bekleriz dedi, sezeryan olursa 29 Haziran gibi alabiliriz dedi. Ben de normal istiyorum. İnşallah gönlümüze göre olur. ☺️
midekoruyucu Glbnpk amiiinnn İnşallah herşey gönlümüzce olur sağlıkla hayırla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤗 doktorum beni kontrollere 2 haftada 1 çağırıyor. Sıkıntı yok diyor bakalım önümüzdeki salı gidicem 37+2 oluyor ama yapar mı ki acaba çatı muayenesi 🙈
Sehera1 Ogretmenanne35 ben de 33+1 deyim. bizim doğumlarımız çalışma takvimimize göre tatile denk geldiğinden 2 temmuzdan sonra istemesek de izinli sayılacağız değil mi doğumdan sonraya aktaracağımız bir iznimiz olmayacak 😪
Ogretmenanne35 Sehera1 evet hocam ama ben çalışamaz raporunu 5 Temmuz’da alayım diyorum müdür yardımcım da bugün öyle dedi 2 Temmuz’da alma hafta sonu da girsin Pazartesi al dedi bana
Arzuli Glbnpk maalesef ben doğum Temmuz başı görünüyor 32-37. Haftadaki hakkımızdan da sadece 2haftayı doğum sonrasına aktarabildim ekim ortası iş başı görünüyor bakalım neler bekliyor bizi eğer idarem eşimle bana güzel bir program yaparsa dönüşümlü halletmek istiyoruz ama olmazsa ücretsiz izin 😊
Glbnpk Arzuli inşallah istediğiniz gibi olur. Ben yarım gün çalışıyorum sabahtan öğlene kadar. Yine de uzun geliyor vakit. Ücretsize de ayrılamam. Hayırlısı olsun artık ☺️
baby_mama Glbnpk ben de tam bilmiyorum öğretmen bir arkadaşım kullanıyordu, haftada 2 gün çalışıyordu ama sizin çalışma saatleriniz çok idealmiş zaten süt izni ücretsiz izin vs ben olsam kullanmazdım, erken çalışmaya başlamanız bebeğinizi çok üzmez 🤗
Glbnpk baby_mama İnşallah dediğiniz gibi olur. Tek sıkıntım köyde olmam. Arada gelip bebeği emziremem ama bi çözüm buluruz inşallah. ☺️
Hamidee27 Sedaakuzey aynıyız hem çabuk geçiyor hem geçmiyor benim ki bol tempolu geçtiği için anlamıyorum ama heyecan işin içine girince sanki geçmiyor
Melek0118 Glbnpk Hocam ben de temmuzda doğum yapacağım inşaallah. Şu an çalışıyorum hakkımı sonra kullanmak için. Doğum iznim bitince de ilk dönem okula başlamayı düşünmüyorum. Kısmetse ikinci dönem başlarım artık.
Glbnpk Melek0118 Hayırlısı olsun hocam. Ben mecbur başlıyorum eylülde ama belki raporlarla birkaç ay erteleyebilirim. 😞