Bihitta benim cimcime de 35+6 oldu, benim isteğe bağlı sezeryan olacak, dr 1 temmuzda alırız dedi. Her seyimiz hazır, 21 inde de ameliyat icin tahlil vs yapılacak.
Çok şükür ağrım, kasılmam, ağırlaşmam vs yok, ufak kramplarım var ama ben kendimi dinlemeyi çok sevmiyorum 🤣 illa ki ufak tefek şeyler olacak, mevzu bahis etmem
Sağlıkla gelsin minnoşlar🐣