Edaabahadr Yagmurtanesi iyi bir Dr alanında ameliyatını bilmiyrm ama muayeneleir çok ilgili idi kimyasal gebeligimi ondan başkası bulamamıştı
MihrimahBaybars 7 aydır takibimi yapan canım doktor ☺️ Kuzenim sezaryen ona oldu 2 ay önce gayet memnun. Nasipse benim de doğumumu o yaptıracak. Tavsiye ederim. Erzurum gibi bir yerde daha iyisi var mı bilmiyorum
Yagizefe Yenianne241 bende Çarşamba günü olacam Allah nasip ederse odaları felan güzel demi nasıl geçti süreç ilk hamileliğim biraz stresliyim ☺️
Ysmnbl Hateskara aslen bayburtluyum ama burda büyümedim bizde siz gibi tayinciyiz sonraki rota neresi olur Allah Kerim
Ysmnbl Hateskara evet hamileyim hatta az kaldı telaş sardı beni 36+4 üm bayburtta doğum yapcam ailem gelecek akrabalarımin çoğu bayburtta ama doktorum 37 de almayı dusunuyo gebelik sekeri var diye ama ölçümlerimde şeker yok napcagimi bilmiyorum siz erzurumda mi düşünüyonuz sizinde mi yakın dogumunuz
Hateskara 33+4 üm bende doğum stresi telaşı beni de sardı Bayburt’ta gittim doktora bu sürece kadar ama doğum bilmiyorum sezeryan mı olur normal mi memlekete gitmeyi düşünüyorum önümüz hafta hangi doktorda gidiyorsunuz Pınar hanıma gidiyorum ben
Ysmnbl Hateskara sizinde yaklaşmış Allah yardımcımiz olsun murat beye gidiyorum bana suni sanci ile normal doğum demişti ama nasıl olacak bilmiyorum yakın mi memleketiniz
Ysmnbl Hateskara evet yaptirmistim orda biraz yüksek çıkmıştı ailemin yanına gitmiştim 40 gün kaldım ve hamur işi ve tatlı çok yedim acaba omu etki etti hayırlısı artık bakalım
Hateskara Amin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏾 Maraş -Elbistan kendi aracımızla 7 saate yakın sürüyo ama mola vererek gidebilirsin dedi doktor uzar bayağı😏
Hayal117 Yenianne241 umarım görürsünüz sağlıkla büyüttün bebeğinizi 🥰 benim doktorum fatma hanım ilk sezeryanım farklı hastanedeydi ve çok zor geçti şimdi fatma hanımda olacak inşallah ameliyat sürecinde konuştumu sizinle ilgilendiler mi ilkinden dolayı çok korkuyorum
Ysmnbl Hateskara evet ilk gebelik cuma günü kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor bebişim biraz zayıf organlarında problem yokmuş ama 2500 üzeri olursa daha iyi olur diye erteleye bilirsem erteleticem doğumu bi problem gozukmezse eger
Hateskara Ysmnbl inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bir problem çıkmaz🤲🏾😊 çatı muayenesi yaptı mı
kozerr Ysmnbl kaç haftalıksınız acaba 36 da benimde 2300 filan çıktı doktor gelişimi durabilir durursa direk sezaryene alırız dedi bende stres yaptım biraz