kozerr Ysmnbl kaç haftalıksınız acaba 36 da benimde 2300 filan çıktı doktor gelişimi durabilir durursa direk sezaryene alırız dedi bende stres yaptım biraz
Ysmnbl kozerr 36+2 de 2210 du ama öncekiler böyle 33+2 2030 normal dedi doktor 35+2 de 2060 dedi 2 haftada 30 gr almış gelişim geriliği dedi 36+2 de 2210 dedi 1 haftada 150 gr aldı
kozerr Ysmnbl şuan 36+2 normalde 38+3 de alacaktı ama kilo alımı yavaşladığı için o zamanı beklemeyebilir dedi yakın takip istedi kilo alımı durursa alcagım dedi