Yagmurtanesi Merhaba güzel anneler buharada fatma hanıma sezeryan olan varmı acaba. Yada çevrenizden duyduğunuz bildikleriniz varmı. Sezeryan doğumu nasılmış
Yenianne241 Hateskara ben oldum 3 gün önce cok memnun kaldım hastaneden de ayrıca oda süsleri hediyeler yiyecekler filan cok iyiydi lohusa şerbetine kadar düşünülmüştü🙂
Yagmurtanesi Yenianne241 gözünüz aydın. Fatma hanımın eli nasıl geldi size ağrınız sızınız çok oldumu planlı sezeryan mıydı
Yagizefe Yenianne241 bende Çarşamba günü olacam Allah nasip ederse odaları felan güzel demi nasıl geçti süreç ilk hamileliğim biraz stresliyim ☺️
Hateskara Yenianne241 Geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah bebişinizi 🤗 kaç gece kaldınız bi de ne kadar ödediniz 32. haftadayım ben Bayburt’tan gelicem eğerki sezeryan olursa
Yagmurtanesi Yenianne241 çok soru soracam ama benimde doğum yakın başka kimsryi bulamıyorum kusura bakmayın ☺️. Dikişleri estetik dikiş mi yapıyorlar yapıştırma vs. Dende bahsediyorlar nasıl oluyor
Hayal117 Yenianne241 umarım görürsünüz sağlıkla büyüttün bebeğinizi 🥰 benim doktorum fatma hanım ilk sezeryanım farklı hastanedeydi ve çok zor geçti şimdi fatma hanımda olacak inşallah ameliyat sürecinde konuştumu sizinle ilgilendiler mi ilkinden dolayı çok korkuyorum
Yenianne241 Yagmurtanesi evet yapıştırma dikiş oldu iple filan değildi ben cok memnun kaldım herşeyden 2. Gün ayaklandım 🥰
Hateskara Yenianne241 Kusura bakmayın çok sordum bende haftaya randevu aldım 33. Hafta bitmiş olacak çatı kontrolünü kaçıncı hafta yaptırmıştınız sizi kaçıncı hafta sezeryana aldı
Hateskara Yenianne241 Çok teşekkür ederim hayırlı olsun bebeğiniz tekrar inşallah sağlıkla büyütün🤗😊🙏🏾
Yagmurtanesi Yenianne241 dikişleriniz estetik dikişmiydi yoksa yapıştırma vs. Miydi hangi dikiş tekniğini kullandığını biliyormusunuz dışarıdan çok bellimi