ElifB08 Bfduam adetten önce test yapmadım. Bi 4 gün kadar geçti öyle test yaptım. Silik çizgi çıktı. Sonra kan verdim kanda da çıktı
Bfduam ElifB08 silik çıktığından yapsaydınız da belki çıkmayabilirdi. Meleğiniz hayırlı olsun inş.:) Adet öncesi sökülme hissi olur ya, böyle olmuş muydu? Benim üç günüm var böyle belirtim.
Nerminnur-1 Behiye_aslantas12 5 haftalık daha küçük ama 6-7-8 haftaları bekleyin belki geç döllenmedir
Nurnur95 Neslim123 o zmaan duyulur insalalh ferah tutun kalbinizi. Ben de çok kötü olmuştum sağlıkçı olmama rağmen
AhahHbzhz merii10 4 gün geçince öğrendim 2 gün kala kan vermiştim gec döllenmiş o yüzden negatif çıkmış 4 gün geçince ogrenebildim
Bfduam AhahHbzhz adet öncesi sökülme ağrısı olur ya, böyle olmuş muydu sizde de? Benim üç günüm var böyle belirtim.
Sinemerdogan45 merii10 bende pco hastasıydim adetim çok düzensiz di adet söktürücü ilaçlar kullanıyor dum hep en son adet olmadığım zaman artık sıkılmıştım doktor gittim tekrar baktı ilaç verdi adet söktürücü ama en son ki baya gecikmisti ilaç verdi onu kullandım bitirdim yine adet olmadım bende acile gidip kan verdim orda da bir şey çıkmadı hamile değilsin dediler bende gecikme olduğuna emin oldum ondsn sonra bir kaç gün geçince evde test yaptım hamile çıktım doktora bir gittim 6 haftalık olmuştur bile son adet tarihim 4 ekin ama doktorum geç döllenme olduğu için 26 Ekim olarak değiştir di yani benim bebeğim 1 aylık olmadan kendini göstermedi umudunuz kaybetmeyin şimdi 33 haftalık olduk😚😚
merii10 Sinemerdogan45 maşalah ne güzel canm ☺️ İnşalah sağlıcakla kucağınıza almak da nasip olur teşekkür ederim bu arada cvbınız için
ElifB08 Bfduam amin inşallah hepimizin 🤗 şöyle söyleyeyim herzamankinden farklı olarak aşırı göğüslerim büyüdü ve uzun bi sürede şişkinliği geçmeyince anladım birde kahverengi lekelenmem uzun sürünce haliyle sökülemedim öyle test yaptım. Birde geç döllenme oldu benim keseyi filan geç gördüm
AhahHbzhz Bfduam evet canım hala resmen adet ağrısı gibi ağrım devam ediyo 22 hafta oluyorum bitmiyo o agrilar
annesinin_beybisi merii10 ben bir kimyasal gebelik geçirdim bu gebelikte geç dollenme olmuştu reglime bir gün kala test yaptim cikmadi ama reglim 1 hafta gecikti yine yaptım yine çıkmadı sonra regl oldum 3 gün sürdü dolu dolu oldum normalde 6 gün olurdum acaba niye 3 oldu diye merak ettim test yaptım belirgin bir sekilde kirmizi çizgi çıkmıştı 2 gün sonra kan verdim betam 218 cikti ama ne yazik ki 1 hafta sonra doktor kimyasal gebelik demisti
merii10 annesinin_beybisi yaaa gerçekten çok ilginç olmuş sizinkisi yne de nasip o zmna değilmiş demkki 😌
nurdane3504 merii10 Ben baya sonra öğrendim canım artık yok değilimdir dedim herhalde son bı test kalmıştı evde denedim ve oldu neredeyse adetimden iki ay geçecekti
merii10 nurdane3504 oo gerçekten çok fazla geçmiş üstünden sizin nasip olunca oluyor demkki 😕 tüp bebeğe geciyorum artk hayrlısı