merii10 nurdane3504 oo gerçekten çok fazla geçmiş üstünden sizin nasip olunca oluyor demkki 😕 tüp bebeğe geciyorum artk hayrlısı
nurdane3504 merii10 adetim de düzensiz di canım aetik yoktur dedim de bizim paşayı baya geç öğrendik 🤷🏻♀️😄 hayırlısı olsun inşallah hakkınızda minik bı kalp atışını duyarsınız sizde🤗💓
Busrakzlkc Bizimde sat 1 mayıstı 23 mayısta beta hcg verdik negatifti adetim 2 gün geçikince 6 haziranda tekrar verdik 34 çıktı şuan sat 6+3 ama kesemizi gördük 4+3 çıktı geç döllenme 😊
10Seher10 merii10 benim de geç döllenme. Fakat adet olacağım gün erken gebelik testiyle öğrendim. Hatta adet olacağım gün hastaneye gidip kan verdim 25 çıktı beta hcg. Umarım sizde de vardır 😊
merii10 10Seher10 keşke olsaydı canm sana da kucağına almak nasip olur inşalah ama ben tahlil yaptrddım yok sıfır çıkms bu saatten sonra da yükselmez herlde 8-9 gün geçti adetim
10Seher10 merii10 amin inşallah. Her zaman dualarımda sizler de varsınız. Hamilelerin duası kabul olur derler. Allahım isteyen herkese tez zaman da hayırlısıyla nasip etsin inşallah ❤️🤲
Papatyam02 Bnmde gec dollenme olmuş tahmınen 8 haftalıkekn gıttım 6 haftalık dedı bebegı ve kalp atısını hemen duymustuk