merii10 adetimden 4 gün kadar geçmişti. Kahverengi leke görünce adet olucam sandım. Ama olmadım. 2 gün lekelenme normal değil dedim. Acilde kan verince hamilelik görünüyor dedi ama çok yeniymiş betam düşük çıktı. 2 gün sonra doktora gidince betam artınca hamilelik devam etti. Eğer betam artmasaydı düşük yapmış olacaktım 🙏🏻