ElifB08 merii10 benimde geç döllenmeydi bitmeyen bi kahverengi lekelenme sonucu şüphelendim kanda çıkmıştı
Siyahinci- merii10 bu konuda rekor kırmış olabilirim 😁 21. Gün öğrendim ben. 24 ocak son adetim ama doktor 16 şubat olarak değiştirdi. 3 hafta fark var. Adet gecikmemin 11. Günü yapmıştım test çıkmamıştı sonra kanda belli oldu canım.
AhahHbzhz merii10 4 gün geçince öğrendim 2 gün kala kan vermiştim gec döllenmiş o yüzden negatif çıkmış 4 gün geçince ogrenebildim
merii10 eylul02 yaa umudum yok ama bi ihtimal diyorum inşalah bnm de öyledr 🤲🏻 6 gün geçti testte hala bisey yok pko var arada gecikme de yasıyorum. Belirtileriniz varmıydı
Neslim123 Merhaba ben normalde 8haftalık hamileyim ama sanırım geç dönlenmeden dolayı şuan 6 haftadayım kalp atışını duyamadık benim gibi yaşayan varmı acaba ?
eylul02 Neslim123 benımde öyle olmustu gec döllenmeden dolayı duyamadınız sizde inşallah bir dahaki kontrolde duyarsınız
nazli312 Neslim123 benim de aynı şekilde sata göre 13 haftalık hamileyim ama ultrasona göre bebek 11 haftalık. Doktor daha duymayabiliriz demişti ama bebek 6 haftalıkken duymuştuk. Bence 1-2 haftaya duyarsınız 🙏
Neslim123 Halimeb kese için iyi dedi ama bilmiyorum kalp sesini duymadığım için hala tedirginim açıklası inşallah sizde duyarsınız
Sevalko Ya bende sat 12 Eylüldü, 15 kasımda 6 haftalık hamilele olduğumu öğrendim hiç umudum yoktu benim de ama mucize işte 😍 daha önce hiç gecikme olmazdı 20-22 günde bir oluyordum
Behiye_aslantas12 Neslim123 aynı bende sizin gibiyim hatta 5 haftalık diyor bilmiyorum neden öyle kalp atışı yok dedi bir haftaya kadar olmazsa kürtaj olacaksın diyor napacağımı bilmiyorum çok üzgünüm
eylul02 Behiye_aslantas12 5 haftalıkta kalp atışı ıcın çok erken. Hemen kürtaj olmayın iki üç hafta bekleyin gec döllenme olabilir
Neslim123 Behiye_aslantas12 bencede bekleyin çünkü 10 haftalıkken bile duyulabiliyormuş bekleyin ve başka bir doktora görünün
Nerminnur-1 Behiye_aslantas12 5 haftalık daha küçük ama 6-7-8 haftaları bekleyin belki geç döllenmedir
merii10 Seranad senn yne de çok geç değilmiş herlde canm hayrlı olsun bebegn güle güle büyüt inşalah yarın tekrr test yapcm bnm de ckmazsa artk gebelik olmadığına emin olurum
Esra0412 Neslim123 merhaba bende aynısı oldu haftaya tekrar gidicem baktirmaya kalp atışı için size ne dediler
Neslim123 Esra0412 geç dönlenme olabileceğini söyledi geç dönlenmeyse eğer şuan 7 haftalık olucak gittiğimde bakalım inşallah duyarım artık
Esra0412 Neslim123 kese var ama dimi sizin benimde kesem görünüyor ama içinde bebek var demediler şuan sizce sonradan mı belli olur hemen olmaz dimi