Deniiiza ay bu ben. Düzeliyor canim. Ilk 3 ay bunu yaşıyoruz cubku daha emin değiliz. Sanirim kaybetme korkusundan ileri gelen bir süreç şu anki. O bebek senin, sana iyi gelecek.
Icini rahat tut.
Seni çok sevecek
Sen de onu.
Yasadım yaşadım, su an 20 günü sayıyorum.. :)