Deniiiza ben de ilk ay öyle oldum, bulantımda çoktu, onun da etkisi vardı, bir de 1 aylık evliydim, evlenir evlenmez hamile kaldım, daha evliliğe alışamadan bebek çok erken geldi diye düşünüyordum, bir de antidepresan bırakma aşamasındaydım. 5-6 hafta Online terapi aldım, bulantı için ilaç buldum, aralıkta daha iyiydim, şimdi 37.haftadayım bu ay sonu bebeğim doğuyor, aylardır onu bekliyorum. Sabredin geçecek.