Deniiiza canım o çok ağlama hamilelikte olan bir şey. Bende hiç bir sebeb yokken hıçkıra hıçkıra ağlarım. Benim öyle bebeği niye yaptım ki durumum olmadı ama teyzemin kızı 6. ayına kadar istifra etmişti ve panik atak vardı. Hiç unutmam 5. ayında dayımı arayıp bebeği aldırcam dayanamıyorum demişti. Şimdi oğlu maşAllah 6 yaşında ve her defasında iyi ki doğurmuşum diyor 😅 Hamilelik psikolojisi çok garip. Öyle nasıl anne olurum felan diye de düşünme çok güzel tatlı bir anne olursun inşAllah 🌸 şu 1. trimesteri atlat o zmn hamileliğin tadını çıkarmaya başlayınca iyi ki yapmışım diyeceksin bak gör 🤭🤗