Cns34 aynı ben :) yeni evlendim ilk haftadan hamile kaldım, bulantılar o kadar kötüydü ki, o kadar kötü hissediyordum ki aldırmayı bile düşündüm, sonra ablamı ve kaybettiği bebeği aklıma geldi, dualar ettim, sabrettim, şimdi 17 gün kaldı gelmesine minnoşumun.