2-prensesannesiii Boncuk123 benimde 1 hafta varken aynı böyle çıkmıştı. Ben 10 gün sonra gittim doktora kan vermeye gerek kalmadı çünkü kese direk göründü o yüzden bence bekleyin
Boncuk123 2-prensesannesiii kuzum tek sıkıntım daha önce düşük yapmış olmam. Birde suanda İstanbuldayım kendi evim Ankara’da. Yolculuk yapacağım için gitmek istiyorum. En azından iğne yada progestan verir diye düşünüyorum ☺️
Beste0636 Boncuk123 keseyi görmeden progestan da vermediler bana iğne de yapmadılar benimde bir düşüğüm var
Beste0636 Boncuk123 bende adetten 7 gün önce çok silik ile öğrendim 3 gün geçti öyle kan verdim 155 çıkmıştı suan 7+5 im insallah gebesinizdir 🤲🏻🌸
Beste0636 Boncuk123 4+6 da kanamam oldu beta 4135 ti kese minicik göründü o zaman progestan fitil verdi iğne bile yazdıramadım belkide burda öyledir insallah bişey olmaz gönlünü ferah tut sen iyi olunca bebiş de iyi olacak insallah
Basak Boncuk123 hayırlı ugurlu saglıkla gelsin inşallahh 😇😇😇olsun benmmde böyleydi 5-6 haftalık gebeyim
Boncuk123 Basak benim çok yenidir ye daha ⅔ haftalıktır ☺️ Yumurtlama takibi yapmıştım ondan biliyorum 😂