Boncuk123 Basak benim çok yenidir ye daha ⅔ haftalıktır ☺️ Yumurtlama takibi yapmıştım ondan biliyorum 😂
Bfduam Boncuk123 hamilelik var görünüyor, şimdiden gözün aydın:) erken yumurtlama oldu dediniz, adet bitiminden kaç gün sonra olmuştu?
Derya2867 Boncuk123 bende de böyle oldu adetime 3 gün vardı adetim 3 gün gecikince tekrarladım o silik çizgi kopkoyu olmuştu
Derya2867 Boncuk123 ilk beta 1120 çıkmıştı 4 haftalıktı o zaman doktora gittim 5inci haftada da fasülye şeklinde bir kese göründü
Derya2867 Boncuk123 adete göre hesapladı som adetim 26 nisanda başlamıştı kese göründüğünde 4 hafta 5 günlük dedi ama son adete göre 5 haftalık olması gerekiyordu belki geç döllenme olmuştur diyerek pek önemsemedi
Derya2867 Boncuk123 aklındasoru işareti oldukça yaz burda ben dahil çoğu kadın sana yardımcı olur ben de ilk başlarda çok heyecanlıydım çok araştırdım hala daha sorularım var 😂
Bfduam Boncuk123 beyaz akıntı yumurtlama sonrası mı gelmişti? Çatlayınca gelirmiş. Ovulasyon yapmadığımdan net bilemiyorum yumurtla günümüde, adetine bi hafta kala beyaz akıntı olmuştu, ondan soruyorum geç mi yumurtlamam oldu diye.
Boncuk123 Bfduam benim akıntım genelde yumurtlamadan çatlamaya kadar sürüyordu kuzum. Testlerden alıp demeyebilirsin çünkü her ay aynı olmuyor. Benim adetlerim normalde çok düzenliydi bu ikinci oldu yumurtlama günüm degişmişti
sumeyraballl Boncuk123 gözünüz aydın bebek ben burdayım diyor 🤗🤗🤗 inşAllah sağlıklı bir şekilde bebeği görüp kalbini de duyarsnz
Boncuk123 sumeyraballl çok teşekkür ederim. Rabbim razı olsun. Dileyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip olur inşallah 🙏