Kızlar adetime henüz 7 gün var ama bu ay yumurtlama çok erken olduğu için gebelik testi yapıyorum 3 gündür hep silik çizgi şeklinde sebebi yeni başladığı için mi ? Yeni başlasa bile her geçen gün koyulaşma olmaz mı ? Birde hep farklı markalar ile test yaptım ondan kaynaklı olabilir mi ? Kan vermek için adeti bekliyorum. Hem değerlerim daha iyi artsın diye