donus_tncklc199 Yetgineslihan amin kuzum heyecan üst düzey de uykular bebek gelmeden haram oldu. Heyecandan uyku bile uyulmuyo ki
Hssssh23 donus_tncklc199 36+1 den selam bebeğim gün içinde neredeyse iki kez hareket ediyor yeri daraldığındanmo anlamadm karnım hiç aşağı inmedi cuma kontrolüm var bakalm bel ağrısı mide yanmasıyla devam
donus_tncklc199 Hssssh23 mide yanması bende 30 Lara yeni girdiğimde başlamıştı şimdi fazla yok arada bir sade maden suyu içiyorum iyi geldiğini düşünüyorum
Bebeimgeliyor handegurses Ben de 35+5 im ayni sekilde karnimin ust kisminda midemde toplaniyo ve oraya sanci giriyo sanki geriliyo lastik var gibi.Bu dogum sancisi olabilir mi acaba?
handegurses Bebeimgeliyor toplanmayla birlikte ağrı oluyorsa ve düzenli şekildeyse evet ama arada bir oluyosa yalancı sancıdır büyük ihtimalle☹️
Yasminela 36+5 deyim bende bugün kontrolüm vardı 3270 olmuş paşamız dün gece belimden kasıklaroma ağrılar giriyordu korktum gittim ama sancı çıkmadı 22 Haziran Sezeryan için gün aldık 😍
donus_tncklc199 Yasminela bize de suanlik normal doğum gözüküyor dedi aama belli olmaz tabii ki özele mi gidiyorsunuz.? Çoğu özele giden arkadaşım sezeryan oladu çünkü
Eski9 donus_tncklc199 valla cnm ne yalan söyleyeyim ozleyecegimi zannetmiyorum gebelik zor hele son aylar daha da zor 🥺 yalnız basina evde de çocuk olunca çok zor geçti birde ağrılar sızılar bu sefer daha çok oldu dört gözle sağlıkla doğmasını bekliyoorum inşallah
donus_tncklc199 Eski9 inşallah hayirlica kucağımıza alabiliriz 🤲🏻 benim ilk gebeliğim olduğu için hevesliyim her şeye 😆 uykusuzluk gözümü korkutuyor sadece. İns uyuyan bir bebek olur çok düşkünüm uykuya 😆
Eski9 donus_tncklc199 valla cnm ağlamasın da inan uykusuzluk falan katlanilir benim ilk kızım kolikti çok çektim aglamasindan 4 ay geceleri hergun aynı saatlerde ağlardı çaresizce izlerdik tek korkum o ağlamasın inşallah gerisi hallolur
donus_tncklc199 juniorinannesi kaç haftalıksiniz ilqk gebelik sanırım benim gibii. Doğum çantamı 34. haftamda iken hazirlamistim.
juniorinannesi donus_tncklc199 ilk gebelik evet, 37 olduk bugün. 1 de kontrole gidicez bakalım sağlıkla gelsinler ❣
Gokyuzu0 Nazli_01 peki kafası çok büyük çıktı mı:) ya benim de kafası önde gidiyor doktor Sezeryan önerdi
Nazli_01 Gokyuzu0 3 hafta onde gıdıyoruz canım bız o hafta gittigımde kafa yapısı 39. Haftayla gidiyordu suan 37+1 ım kac oldu bılmıyorum pazartesı kontrolum var sezeryan gunu verecek