Biz de burdayiz junior la ❣❣
Salı kontrol var nst ye giricem.
Ağrım sızım baskim yok. Sürekli hareket halindeyim. Ev işi yürüme yüzme yemek acaba sancıları anlamıyormuyum yoksa pek bi uslu mu sipa bilmiyorum. Salı çanta için kalan varsa onları tamamlamayı düşünüyorum. Heyecanla karışık bi korku var. Geçen hafta dönmemiştik. Bekliyoruz dönmesini. Sertleşiyor içerde sürekli toplanıyor cinsiyet de öğrenmedik, ağrıları anlamıyorum.
Su ya da nisan gelmedi henüz.. 🙈