Sevginur sezaryen gününü belli olmasını bekliyorum 36+6 bebeğimde gelişim geriligi var 2400 gr cikti cuma günü. Haftada iki kere nst var .şimdiye kadar herşeyi iyi giderken 35. Haftada gerilik olduğunu ogrendim. Halbuki bi hafta on gun once gittiği zamanlarda oldu. Yarin kontrol var. Saglikla sihhatle doğması icin dua ediyorum. Bugünler bi an once geçsin saglikla kucagima aldiğimda gülüp geçmek istiyorum bu gunlere🙁