Sevginur Bu sıcaklar çok zorluyor bizi yaaa ne kadar sıcak bunaltıyor insanı dışarıya çıkmak istemiyorsun sanki
Crktnmltm Sevginur öyle canım insan sabırsızlanıyor böyle erken gelmek isteyince. Kilosu da kendiside iyi olunca içi rahatlıyor insanın
EmineSemin 39+2 yim bende de tık yok geceleri ağrım oluyor sadece o da artık olması gereken birseydir doktor 41 e kadar gelmezse yatış yaparız dedi inatçı oğlum rahatı iyi sanırım 😀😁
SevDin Drottin inşallah hayırlısı olsun bende bekleme taraftarayım bakalım ne zaman gelecek yarın doktor randevum var
Werwe Sevginur bzde 25 inde kavuşuyorz inş sezeryan epidural rabbim herkesin evladını korudun saklasın❤️
Sevginur Kızlar rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah sağ salim alalım kucağımıza bebişlerimizi 😊❤