Sevginur HappyMotherbaby aynıyız canım dediğin gibi tık yok bzizm kızlar tembel gelmek istemiyorlar :)
HappyMotherbaby Sevginur ama gelsinler artık stres atmak istiyorum minnoşumla bol bol 🤗🤗🤗normal Doğum mu sizinki de
Crktnmltm Sevginur 36+3 canım daha erken ama benim kızın hep erken Doğum olayı vardı. Bakalım bekliyoruzzz
Crktnmltm Sevginur öyle canım insan sabırsızlanıyor böyle erken gelmek isteyince. Kilosu da kendiside iyi olunca içi rahatlıyor insanın
SevDin Sevginur son 18 gün çok heyecanlıyım yarın kontrolüm var şuan hiçbir Doğum belirtisi Yok normal çok istiyorum bakalım beklemedeyiz
SevDin Drottin aynen bende öyleyim aynı günlerdeyiz varmı bir belirti benim sanki daha aylar varmış gibi 😊
Deletedmom_879 Sevginur 38e girdik sanci yok aciklik yok tıkkkk yok nolcak bilmiyorum git gide kilo aliyor bebiş nasıl çikacak anlamadim 😭😭
Charlotte Kızım makat geliş hala dönmemiş, 38+2 de epidural sezeryan oluyorum☺️ Doktorum kendi sancıların başlamadan alalım, riske atamam dedi
Seyda16 Sevginur en son cumartesi kontrolumuz vardı dr söylemedi kan tahlili yaptılar tekrar haftaici cagırdı cuma gidicem bakalım ins ögrenebilşriz bu sefer 37+3 üm
SevDin Sevginur hayırlısı olsun o zaman sağlıkla gelsinlerde bu kadar bekledik 2-3 hafta daha bekleriz 😂