Crktnmltm Sevginur Ne kadarım var bilmiyorum doktor amcamız her an gelebiliriz dedi. Kızım biraz aceleci galiba ama annesi beklemeyi de çok sevmez zaten 😍😍
Crktnmltm Sevginur 36+3 canım daha erken ama benim kızın hep erken Doğum olayı vardı. Bakalım bekliyoruzzz
Aliasafinannesi Sevginur kilo alsın diye yiyoruz sağlıklı şeyler. Sonra çok kilo aldı diye normal doğuramıyoruz hemde bebek dönmüş ken
Seyda16 Sevginur tarihimiz hala belli degil bakalım cuma günü ins belli olacak 10-12 arası olabilir demisti ama 🤔
NeeYumakGokkaya Sevginur aynı şekilde som 7 gün Artık gelsin istiyorum çok sıkıldım beklemekten belirtiler varmı sizde
Lilium SOn 19 ama dün gece nişanım geldi. Bebekten beri ilk defa öyle jel gibi birşey geldi azar azar da gelmeye devam ediyor parçaları. Beyaz çok açık sarı rengi vardı. Yarın kontrolüm var bugün ağrım olursa bugün gidicem . Çok heyecanlıyım
Seyda16 Sevginur en son cumartesi kontrolumuz vardı dr söylemedi kan tahlili yaptılar tekrar haftaici cagırdı cuma gidicem bakalım ins ögrenebilşriz bu sefer 37+3 üm
Sevginur HappyMotherbaby aynıyız canım dediğin gibi tık yok bzizm kızlar tembel gelmek istemiyorlar :)
Senem06 HappyMotherbaby bizim bebişde kız 39+1 olduk henüz tık yok sadece bel ağrısı var doktorum Çarşamba gününe kadar geldi geldi gelmedi sunisancı ile doğumu başlatırım dedi 🤔🙄