canserko Papatyya benim alt karın tarafına sancılar giriyor, ama düzenli değil yüksek ihtimalle dogum pozisyonu alıyor ve vüct doguma hazırlanıyor :) salı kontrolüm var , öğreneceğiz bakalım
Papatyya canserko bnm ıkıncı haftaya tekrar gırıcem her hafta dedı doktorum sonuç ıyıydı sancı fılanda çıkmadı aslında ama bılmıyorm 🤷♀️
Hafizeplt nursaritas ah 88 gün daha var💜 nasıl midem ekşiyo ama bu devam edecek mi doğuma kadar anneler🥴
Eymen-ss Son 90 diyor ama sezeryan olacağı için 80 gün var birşey çıkmazsa 🤗 iki hafta önden gidince daha erken mi alıyorlar bilgisi olan var mı bunikinci doğumum ilk oğlum gelmek istemediği için beklemiştim 42. Haftaya kadar ama bunda bilmiyorum 🤔
Elifaltun Eymen-ss benimde 1 hafta onden gidiyor ama sancim falan olmadigi icin doktor bekledi 38+4 oldugum gun pazartesi gunu alicak inslb sezeryanla..doktora bagli yani