Elifgrgn nursaritas hayırlısıyla inşallah 😄😄😍 bende pazartesi gun keseceğiz doktorumla 😍💐 o zaman belli olucak gun saymam ama normale gore daha 6 hafta var benimkiler ikiztoşlar bide enfeksiyonum var o yuzden bekletmiceklerini söylediler
canserko nursaritas 40 gün uygulamaya göre ama sezeryan olacagımdan 30 gün diyelimm :)) 34+2 yim. cok fazla sancım oluyor belki 30 a kalmam :) ))Kizanesi
Badeninannesii nursaritas Minigimle büyük kavuşmamıza son 37 kaldı günler azaldıkça hem heycan hem korku zaman hızlı geçmeye başladı sanki heycan dorukta bakalım hayırlısı olsun bütün anneler için🙏❤