Busecnr40 nursaritas uygulamaya göre 22 sezeryan istedigim icin 11 kaliyo 🥺 çok heyecanli ve korku dolu gunler bi an sancim tutcak dogacak diye cok korkuyorum 🤷🏻♀️🤦🏼♀️
Elifaltun Eymen-ss benimde 1 hafta onden gidiyor ama sancim falan olmadigi icin doktor bekledi 38+4 oldugum gun pazartesi gunu alicak inslb sezeryanla..doktora bagli yani