Emirinannesi34 kesinlikle anneniz kalsın. Hiç ikimizin çocuğu falan diyip duygusallık yapmayın gece çok çok zor oluyor hele ki doğumunuz sezaryen olursa. Sürekli kalkması gerek bebeğe de size de yardımcı olacak bebek bakımı çok yabancı gelir eşinize zamanla öğrenir. Tecrübe ile sabit bende ikisi de kaldı bilin bakalım tüm gece kim uyudu 🙈